Integracja GLS z kanałami sprzedaży w ErpBox – jak to ułatwia śledzenie przesyłki Allegro?

Sprzedaż internetowa jest coraz bardziej popularna i ludzie coraz częściej korzystają z takich portali jak Allegro czy Amazon.

Skoro są Klienci, muszą być także sprzedawcy. Jednym z powodów, dla których coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na oferowanie swoich produktów za pośrednictwem internetu. Dlaczego? Ponieważ w ten sposób mają szansę na zwiększenie rozpoznawalności swojej marki.

Istotnym założeniem, jest jednak zyskanie stałych Klientów. Szczególnie jeśli weźmiesz pod uwagę to, jak duża obecnie jest konkurencja na rynku internetowym. Kupujący coraz częściej wybierają oferty, nie tylko pod względem ceny, ale także organizacji dostawy.

Przesyłki GLS – postaw na sprawdzonego kuriera

Dostawa jako ostatni krok w realizacji zamówienia ma duży wpływ na zadowolenie Klienta. Aby zadowolić go jak najbardziej, proces ten musi przebiec szybko i bezkonfliktowo. Dlatego warto postawić na sprawdzoną firmę kurierską. Korzyści wynikające z regularnego korzystania z usług GLS to m.in. śledzenie przesyłki Allegro w czasie rzeczywistym oraz dostawa kolejnego dnia roboczego. To z pewnością wpłynie na lepsze opinie o Twoim sklepie – sprawdź.

Śledzenie przesyłki Allegro – co warto wiedzieć o integracji GLS ErpBox?

ErpBox jest wyspecjalizowanym narzędziem dla sprzedawców internetowych. Pozwala na dziecinnie łatwe zintegrowanie pracy strony sklepu z jednym z kanałów sprzedaży. W tym np. Allegro, eBay czy Amazon. Rozwiązanie to może zapewnić Ci bardzo wiele korzyści. Wśród których najważniejszymi jest śledzenie przesyłki Allegro oraz automatyczne utworzenie dokumentacji dla wszystkich zrealizowanych zamówień. A także bezpośrednie pobieranie danych na temat przesyłki. Wszystko to wpływa bezpośrednio na usprawnienie pracę. Niezwykle ważną informacją jest również to, że wszyscy zainteresowani mają okazję przekonać się osobiście o szerokim zakresie funkcji, jakie daje ErpBox. Darmowy okres próbny trwa 21 dni.

Jak widać- do dyspozycji współczesnego przedsiębiorcy działającego w branży związanej ze sprzedażą internetową jest wiele narzędzi. Sęk w tym, by je poznać i umiejętnie z nich korzystać – a wtedy droga na sam szczyt e-handlu jest nie tylko prosta, ale też krótka.