Ogranicz liczbę e-maili wysyłanych do klientów, aby ich nie przytłaczać.
Kiedy prowadzona jest kampania e-mail marketingu, powinieneś upewnić się, że przekaz jest trafny i wyróżnia się spośród reszty. Jeśli wyślesz wiele wiadomości, które nie są aż tak interesujące, Twoi klienci zmęczą się Twoimi wiadomościami i zablokują je. Poniższy artykuł pokaże, w jaki sposób możesz generować doskonałe wiadomości e-mail marketingowe, które Twoi klienci będą chcieli zobaczyć.Zminimalizuj tradycyjne działania e-mail marketingowe podczas wakacji. Klienci są zajęci rodziną i przyjaciółmi i rzadziej zwracają uwagę na firmową pocztę e-mail. Twoje szanse na znalezienie się w skrzynce ze spamem są znacznie wyższe, co może mieć długoterminowe konsekwencje dla wyników finansowych. Głównym wyjątkiem byłaby firma bezpośrednio związana z działalnością świąteczną. W przeciwnym razie zrób sobie przerwę i ciesz się czasem przestoju. Biznes wróci na właściwe tory za dzień lub dwa.Jeśli chcesz kontynuować marketing e-mailowy, powinieneś uzyskać zgodę od swoich klientów, zanim wyślesz im wiadomość e-mail, powinieneś to zrobić dla każdej osoby na swojej liście. Jeśli tego nie zrobisz, zostaniesz oskarżony o wysyłanie spamu i może to spowodować utratę niektórych klientów.Bądź wytrwały w swoich wiadomościach e-mail marketingowych. Może zająć nawet dwadzieścia e-maili do jednego potencjalnego klienta, zanim rutynowo przyciągniesz jego uwagę. Spróbuj opowiedzieć dobrą historię poprzez swoje wiadomości. Zaangażuj ich kilkoma wiadomościami i pozwól im rozwinąć się w serii. Dobrym sposobem na to jest prowadzenie konkursów, które trwają kilka tygodni.Zachowaj szczególną ostrożność podczas tworzenia pierwszych trzech wiadomości e-mail dla nowych klientów. Nowy klient powinien otrzymać wprowadzającego e-maila z zaproszeniem do dołączenia do Twojej listy marketingowej.
Gdy zaakceptują Twoje zaproszenie, w następnej wiadomości e-mail powinien zostać poinformowany o zniżkach lub ofertach specjalnych, których mogą się spodziewać po zarejestrowaniu się.
Trzeci e-mail powinien zawierać pierwszy newsletter i ofertę specjalną.Dostarcz swoim klientom przydatne wskazówki lub informacje w każdym biuletynie marketingowym. Pomyśl o biuletynie jako o okazji do wykazania się swoją wiedzą w swojej dziedzinie. Twoi klienci będą Ci bardziej ufać, gdy zobaczą, ile wiesz, i będą bardziej skłonni do kupowania od Ciebie produktów lub usług.Upewnij się, że uzyskałeś pozwolenie od dowolnego subskrybenta, zanim zdecydujesz się wysłać mu e-mail. Gdy wyślesz spam, Twoje e-maile nie będą skuteczne. Większość ludzi nie tylko usunie wiadomość e-mail, ale także postanawia nigdy nie robić z Tobą interesów w przyszłości.Aby uzyskać najlepsze wyniki z kampanii e-mail marketingowej, dokładnie przetestuj swoje wiadomości przed ich wysłaniem. Nie pisz po prostu krótkiej wiadomości i wyślij ją na listę subskrybentów bez uprzedniego jej uważnego sprawdzenia. Wyświetl podgląd w różnych programach pocztowych i na różnych platformach, aby upewnić się, że będzie poprawnie wyświetlany dla wszystkich.Zwróć uwagę na dane demograficzne w Twojej bazie subskrybentów. Zobacz, jakie treści i linki zaintrygowały określony segment odbiorców, a następnie wyślij nowy e-mail do tej podgrupy. Zwiększenie współczynnika odpowiedzi dzięki oderwaniu górnej warstwy naprawdę Cię zaskoczy, ale w zachwycający sposób.Kontynuując kontakt z klientami, spróbuj śledzić harmonogram sprzedaży. Dołącz link, aby mogli zobaczyć ten harmonogram. Na końcu wiadomości e-mail może być informowany, że mogą uzyskać wszystkie szczegóły dotyczące tego harmonogramu sprzedaży, klikając podany im link.Jak już wcześniej wskazano, trafność jest ważna, jeśli chodzi o strategie e-mail marketingu. Jeśli Twoje wiadomości są głównie spamem, wiele osób zdecyduje się opuścić Twoją listę e-mailową. Wykorzystaj swoją nowo odkrytą wiedzę w działaniu, aby dostarczać wartościowe treści klientom z Twojej listy mailingowej.