Marketing artykułów to opłacalny sposób na rozpowszechnianie informacji o Twojej firmie.
Pisząc krótki tekst i dołączając nazwę firmy i dane kontaktowe, możesz mieć informacje o swojej firmie w gazetach i Internecie, co poszerzy twoją bazę klientów i klientów.Popraw ranking wyszukiwania swojej witryny, dodając więcej linków wewnętrznych. Gdy dodajesz nową zawartość do strony, połącz z powrotem do poprzedniej zawartości. Na przykład, jeśli prowadzisz bloga o przepisach i publikujesz włoskie danie z makaronu, link do poprzedniego przepisu, który napisałeś o lasagne. Gdy to zrobisz, automatycznie zwiększysz ruch wewnętrzny w swojej witrynie, co może podnieść Twoją pozycję w rankingu.Jeśli powtarzasz coś, co widziałeś na stronie innej osoby, musisz przyznać jej za to uznanie i podać link do ich witryny. To uchroni Cię przed denerwowaniem kogokolwiek, a Twoi użytkownicy zobaczą, że jesteś szlachetny i możesz udzielić kredytu, gdy jest to konieczne.Utwórz przewodnik krok po kroku, który możesz zastosować, gdy próbujesz promować swoją witrynę lub produkty. Firmy, które dobrze sobie radzą, to firmy, które zostały stworzone od podstaw, co oznacza, że ??ludzie stojący za firmą zaczynali od kompleksowego planu, a następnie podążali ścieżką do sukcesu.Rozważ zamieszczanie swoich artykułów w formacie blogowym i nie umieszczaj produktu w każdym artykule. Ludzie będą czytać dobre artykuły, ale zmęczą się ciągłym marketingiem. Jeśli umieścisz wezwanie do działania w co czwartym lub piątym artykule, może to wygenerować więcej konwersji, niż gdybyś bił w marketingowy bęben w każdym poście.Jeśli Twój artykuł jest już zawarty na Twojej stronie internetowej, nie przesyłaj go do katalogów artykułów. Wiele wyszukiwarek ma reguły dotyczące zduplikowanych treści i nie chcesz, aby Twój artykuł został usunięty, ponieważ umieściłeś go w wielu miejscach. Zamiast tego przepisz artykuł od nowa (program do obracania treścią może być naprawdę pomocny) i prześlij przepisany artykuł do katalogów.Bądź dzieckiem z plakatu na temat częstotliwości.
Publikuj nowe artykuły tak często, jak możesz.
Jest to najszybszy i najłatwiejszy sposób na rozwój nowych czytelników oraz skupienie się na wyszukiwarkach i bazach danych artykułów. Im więcej będziesz aktualizować o nowe informacje, tym więcej twoich artykułów będzie się pojawiać, kusząc nowych czytelników.Jednym ze sposobów na zwiększenie ekspozycji kampanii marketingowej artykułów jest zabezpieczenie występów jako gość bloger. To jest, gdy pytasz blogera w swojej dziedzinie, czy możesz opublikować artykuł na jego blogu. Aby tego spróbować, musisz mieć reputację eksperta i wiarygodności. Jeśli trafisz na gościnnego blogera, Twój artykuł zostanie ujawniony wielu nowym czytelnikom.Nie skupiaj całej swojej uwagi na sprzedaży siebie, jeśli chodzi o marketing artykułu, musisz skupić się na treści. Potrzebujesz ruchu na swojej stronie i nie uzyskasz go, jeśli brakuje treści, są one proste lub po prostu nieprzydatne. Twoi czytelnicy muszą czuć, że czerpią coś z tego, co dostarczasz, albo pójdą gdzie indziej po informacje.Próbując sprzedać swoje artykuły, upewnij się, że mają rozsądną długość, aby wyszukiwarki mogły je znacznie łatwiej znaleźć. Staraj się, aby odliczanie słów w artykułach nie przekraczało 500 lub maksymalnie 700 słów. więcej niż to zniechęci wielu czytelników, ponieważ będą rozważać to zbyt długo.Stosowanie się do rad zawartych w artykule pomoże Ci wypromować swoją firmę za pomocą marketingu artykułów, które można prezentować zarówno w Internecie, jak i w prasie. Jest to prosty i skuteczny sposób rozpowszechniania informacji o tym, co oferuje Twoja firma, i przyciąga szeroką gamę potencjalnych klientów i klientów.