Telemarketing oraz kampanie mailingowe, czyli wysyłka wiadomości e-mail często traktowane są jako mało skuteczne formy promocji. Można jednak prowadzić je tak, aby pozyskiwanie leadów sprzedażowych było naprawdę bardzo efektywne. O czym warto pamiętać? Cel – zainteresowanie klientów By kampania reklamowa mogła zapewnić maksymalną skuteczność, powinna być odpowiednio zaprojektowana. Ważna jestContinue Reading

Strategia sklepów odzieżowych sprzedających produkty wielu marek polega na oferowaniu wystarczająco szerokiego wyboru podobnych towarów, aby zmaksymalizować szansę na sprzedaż. Skupienie się na zamknięciu sprzedaży jest tak duże, że pracownicy często są przeszkoleni tylko w opisywaniu sprzedawanych produktów. W sklepach jednej marki prawdopodobnie łatwiej jest budować narrację zakupową skupioną wokółContinue Reading

Odszukanie dobrego serwisu ogłoszeniowego nie jest dziś prostym zadaniem. Działa co prawda sporo dużych serwisów, jakie pochwalić się mogą ogromną popularnością rozpoznawalnością, jednak nie każdorazowo sprawdzają się one przesadnie dobrze w kontekście osób zamieszkujących w niewielkich miejscowościach. Problemem jest także to, iż atrakcyjne ogłoszenia na tego typu portalach niezwykle prędkoContinue Reading